Kwaliteit
Op de zorgboerderij vinden wij kwaliteit erg belangrijk. Goed opgeleid personeel, evaluatiegesprekken, scholing, duidelijke afspraken en certificering waarborgen onze kwaliteit. Lees hieronder meer over hoe dit wordt vormgegeven in de praktijk.
Leerdoelen
Een of tweemaal per jaar wordt samen met jou en eventueel ouders/begeleiders leerdoelen geformuleerd voor komende periode.
Samen kijken we naar passende en haalbare doelen. Elk kwartaal bespreken we samen de doelen en stellen we ze eventueel bij waar nodig.
– het aanleren van klussen/vaardigheden, zoals een houten kistje maken of de koe leren melken
– het aangaan van sociale contacten
– grenzen leren aangeven enz.
Kwaliteitskeurmerk
Zorgboerderij “Bij de Hem” is een gecertificeerde zorgboerderij en wij voldoen aan de norm van het kwaliteitskeurmerk ´Kwaliteit Laat je Zien´. Jaarlijks wordt onze kwaliteit getoetst.
Verder zijn wij als zorgboerderij aangesloten bij de Federatie Landbouw en Zorg en de vereniging van zorgboerden Zuid-Holland.
Klachtenprocedure
Zorgboerderij “Bij de Hem” vindt kwaliteit, veiligheid en goede zorg er belangrijk. We willen graag dat iedereen tevreden is en zich fijn voelt.
Toch kan het voorkomen dat u als ouder, jongere of medewerker ergens ontevreden over bent en hierover advies wil of een klacht in wilt dienen.
Hieronder staat onze klachtenprocedure beschreven. Klik op onderstaande link om de klachtenprocedure te zien.
Uiteraard hopen wij dat deze procedure nooit nodig zullen hebben en dat we allemaal tevreden zijn over de zorg die we leveren!